Tänk…

13 07 2007

… att man slösar så mycket tid på att sitta framför datorn när man egentligen skulle kunna göra en massa sånt som man ofta tycker att man har för lite tid till. Pyssla till exempel. Jag sitter ju här med en nyinköpt lärarkalender som jag vill piffa upp inför höstterminens start, men icke då! Inspirationen infinner sig INTE.

Ikväll ska vi grilla hemma hos mamma och pappa. Anders, Elsa och Stu kommer också, direkt hemkomna från Åland där de har varit de senaste dagarna. Ska bli kul att surra bort lite tid.

Imorgon ska jag iväg och pyssla!! *weeee* Äntligen kanske man kan få något ur händerna – jag får ta med mig min lärarkalender och försöka göra den klar. Det är alltid lättare att finna inspiration och pyssla när man är tillsammans med likasinnade. 😀

Nä, nu blir det lite filmmys.

Åtgärder

Information

5 responses

14 07 2007
Helena

Vet hur det är… inspirationen liksom regnar bort 😉

Alltså, jag misstänker att du har glömt att vi skulle pyssla i sommar… eller så gillar du mig inte längre, waaaaaaahhh! 😉

Vad blev det för film? 🙂

26 07 2007
Leelo

Jag är likadan, sitter vid datorn massa mer än jag pysslar…
*slår mig själv på fingrarna* men jag är ju så nyfiken, hur har du gjort om i huset? Har du bytt rum å sånt med? Vill gärna se lite bilder.. =)

KRAM Lee

16 08 2007
Laila

😀 *skrattar lite*
Vet precis vad du menar! Sitter här med ett kort som jag kört fast lite i. Borde städa på pysselbordet, ta hand om blommorna, diska och tvätta bla, bla, bla, you know! Å vad gör jag istället…? Kollar på allt möjligt här på nätet! *tittar oskyldigt*

27 08 2007
Nina

Nu får du allt ta och pyssla lite…suktar efter nya alster från dig, jöh!
Svårt att hitta tiden, eller är det inspiration som saknas? Äh, ska inte pressa dig.

Ville egentligen bara säga att du har blivit nominerad! Kolla in min blogg 🙂

*massa kramar*

3 10 2007
Nina

Hörru sötsvansen, nu är det på tiden att du får uppdaterat lite här – du är härmed utmanad! (kolla i min blogg)

*kram*

Kommentera

