Jag skriver inte så ofta…

11 07 2007

…men ibland kommer jag ihåg att jag har en blogg. Kanske blir det mer skrivet framöver – det vet man aldrig… 😉 Kanske har jag mina skäl.

Idag har det äntligen varit fint väder – i alla fall hyfsat – och min semester är det inte mycket kvar av. Det känns lite deppigt att det knappt varit fint väder alls under semestern, men det är inte så mycket man kan göra åt det. Vi håller ju på och härjar hemma i huset, och det är väl lika bra att passa på när det är pissväder. Även om jag gärna skulle vilja vara lite mer ”ledig” och göra lite roliga saker. Pyssla till exempel. 🙂

Efter att ha skrivit på pyssel.net och tipsat om den goda höstgrytan vi brukar göra så blev jag så sugen att vi har bestämt att det blir sån till middag idag! *yes* Det ständiga problemet är annars vad vi ska hitta på till middag – alltid lika svårt och trist att hitta på något.

Måste ju också berätta att Stu är och hälsar på för tillfället, även om han är med Anders och Elsa på Åland just nu. De kommer tillbaka på fredag och sen åker han hem på måndag. Härligt att ha honom här – det var nästan ett år sen sist vi sågs (bröllopet) – det är synd att det inte kan bli oftare. Kanske man ska försöka åka till England och hälsa på något i höst…. *hmmm* 😉

Åtgärder

Information

Kommentera

