En utmaning…

15 05 2007

…som jag hittade i Annika Es blogg – http://www.mammelooni.blogspot.com/

Jag hoppar på, har inte gjort speciellt många såna här utmaningar. 🙂

 Tre saker jag inte förstår:

  • Grymhet (mot barn, djur etc.)
  • Varför jag är så lat – jag älskar ju att få saker gjorda!
  • Talad finska

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

  • En vattenflaska
  • En stor cd-spelare
  • Mitt glasögonfodral

Tre saker jag gör just nu:

  • Skriver i bloggen
  • Vaktar mina elever när de skriver prov
  • Gäspar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

  • Föda barn
  • Skriva och få en roman publicerad
  • Åka till Australien

 Tre saker jag kan göra:

  • Kalligrafera snyggt
  • Baka goda lussebullar
  • Prata flytande engelska så engelsmän frågar var i England jag kommer från 🙂

Tre saker jag inte kan:

  • Köra lastbil
  • Gå ner i spagat
  • Gå och lägga mig i tid 😉

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

  • Ditt eget hjärta
  • Klassisk musik
  • Din mamma

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

  • Flytande franska
  • Photoshop
  • Laga god och enkel vardagsmat

Tre favoriträtter:

  • Färsk pasta med ädelostsås och bacon
  • Mammas mat
  • Davids vitvinsfisk

That’s all for now! 🙂

Åtgärder

Information

Kommentera

